Franciza EXIMTUR, o afacere "la cheie" in domeniul turismului


Stim cu totii ce inseamna o franciza si avantajele acesteia pentru micii sau mai marii investitori, care doresc sa isi dezvolte o afacere durabila si profitabila, cu bazele deja puse de firme puternice si cu renume. Cand vorbim de calatorii, afacerile nu sunt doar viabile, ci si foarte interesante. Industria de calatorii este deschisa tuturor celor pasionati, care isi doresc sa se dezvolte si sa viseze frumos.  Iata mai multe detalii...

Despre Eximtur

Compania EXIMTUR, cea mai importanta companie de calatorii cu capital integral autohton din Romania, a incheiat  anul 2011 cu o cifra de afaceri de peste 31 milioane EUR, in crestere cu cca 18% fata de anul 2010 si la un nivel foarte apropiat de cea realizata in anul de referinta 2008. Reteaua EXIMTUR detine 25 de agentii in tara, in orasele: Bucuresti(3), Cluj Napoca(3), Timisoara(3), Arad, Oradea, Baia Mare, Sibiu, Suceava, Constanta, Iasi, Medias, Craiova, Targu Mures, Alba Iulia, Brasov, Pitesti, Galati, Braila, Bistrita.

Franciza Eximtur

Incepand cu anul 2011 EXIMTUR a demarat programul national de franciza. Acest program se adreseaza agentiilor de turism ce aleg sa vanda produsele si serviciile EXIMTUR, unitatilor hoteliere sau altor intreprinzatori ce sunt interesati sa dezvolte o afacere profesionista in industria de calatorii.

Avantaje

Avantajele francizei EXIMTUR sunt legate, in principal, de posibilitatea lansarii unei afaceri “la cheie” in domeniul agentiilor de calatorii,  intr-o retea deja functionala si performanta, capabila sa furnizeze servicii complexe si complete in acest domeniu, in conditiile pastrarii independentei afacerii.

Rezultatele obtinute de agentiile francizate au confirmat faptul ca programul este un real succes, ce merita dezvoltat. In doar 2 ani, reteaua EXIMTUR s-a extins, cuprinzand, pe langa cele 14 agentii proprii si 11 agentii francizate in orasele: Bucuresti, Brasov, Craiova, Galati, Braila, Iasi, Medias, Pitesti, Tirgu Mures, Alba Iulia si Bistrita.

Investitie

Investitia initiala necesara implementarii francizei variaza intre 5.000 si 10.000 EUR – pentru agentii nou infiintate (amenajare sediu, dotare sediu, echipamente, retelistica, decorare interior si exterior etc).

“Am initiat programul Franciza EXIMTUR din dorinta de a veni mai rapid in intampinarea clientilor nostri din intreaga tara. Chiar daca internetul ofera posibilitati multiple de achizitionare a serviciilor la distanta, multi clienti ne-au solicitat si ne solicita sa fim prezenti si fizic in localitatile lor de domiciliu. Am decis sa ne alegem parteneri seriosi in fiecare oras important din Romania, impreuna cu care sa extindem reteaua EXIMTUR, oferind clientilor nostri aceeasi calitate si siguranta a serviciilor de calatorie, indiferent daca cumpara de la Cluj, de la Bucuresti sau de la Braila.”, spune Lucia Morariu, Director General EXIMTUR.

Beneficii

Printre beneficiile cele mai apreciate de catre partenerii EXIMTUR se numara:

•    Utilizarea marcii si a brandului EXIMTUR, unul dintre cele mai puternice branduri de turism din Romania. Includerea gratuita a francizatului, in programul centralizat de promovare desfasurat de EXIMTUR; •    Know-how de agentie de calatorii, training pentru managementul agentiei si pentru agenti, realizat  gratuit  prin intermediul Scolii de Turism EXIMTUR; •    Suport de specialitate 24 ore din 24 pentru agentii de calatorii si managementul francizatului; •    Acces gratuit la sisteme soft de rezervari/vanzari bilete avion, servicii de cazare, pachete turistice in tara si in strainatate; •    Realizarea site-ului web dedicat si personalizat francizei; •    Acces la facilitati si reduceri comerciale derivate din contractele de volum ale retelei EXIMTUR, servicii sigure si la preturi corecte pentru clientii francizatului.


SOURCE AND TAGS